Wie is de bezoeker?

Dutch Poultry Expo inspireert de pluimveehouder. Naast de pluimveehouders zijn er nog meer doelgroepen die de beurs bezoeken:

Pluimveehouders

Soort bedrijf

Het merendeel van de pluimveehouders heeft aangegeven een gangbaar bedrijf te hebben (72%), 15% is biologisch pluimveehouder en 13% voert een ketensamenwerking.

Legpluimvee 53%

Van de pluimveehouders met legpluimvee hebben 80% leghennen, 11% opfok en 9% vermeerdering.

Vleespluimvee 47%

De pluimveehouders met vleespluimvee hebben 81% vleeskuikens, 13% moederdieren, 4% opfok en 2% grootouderdieren.

0
unieke bezoekers in 2021 (deze editie heeft plaats gevonden tussen de corona lockdowns in 2021)

Voornaamste reden van bezoek

Om nieuwe contacten te leggen of te onderhouden
78%
Om informatie en nieuwe trends te ontdekken
65%
Om een specifiek product / dienst / bedrijf te zoeken
13%
Om lezingen / conferenties bij te wonen
6%
Anders
13%

Bezoekers konden meerdere redenen aangeven, waardoor het totale percentage hoger is dan 100%.

Herkomst bezoekers

Beoordeling bezoekers

0 %

van de bezoekers in 2021 denkt in 2023 wederom Dutch Poultry Expo te bezoeken

0 %

van de bezoekers in 2021 vond Dutch Poultry Expo de tijd waard om te bezoeken

0 %

van de bezoekers in 2021 vindt dat Dutch Poultry Expo goed inspeelt op trends / ontwikkelingen binnen de markt

0 %

van de bezoekers in 2021 heeft op Dutch Poultry Expo gevonden wat hij / zij zocht

Scroll naar top