16 & 17 oktober 2024 | Evenementenhal Hardenberg

15 & 16 oktober 2025 | Brabanthallen Den Bosch

Mediabedrijf Agrio verbindt zich als samenwerkingspartneR aan Dutch Poultry Expo 2019 en Dutch Pork Expo 2019

Hardenberg/ Venray, 20 december 2019

Het crossmediale mediabedrijf Agrio heeft zich verbonden als samenwerkingspartner aan de eerste edities van Dutch Poultry Expo 2019 en Dutch Pork Expo 2019. Agrio verzorgt en geeft invulling aan een openingscongres voor beide agrarische vakbeurzen. Daarnaast hebben ze een eigen Agrio kennistheater op zowel Dutch Poultry Expo als Dutch Pork Expo.

“Agrio heeft een zeer hoog bereik in agrarisch Nederland. Bovendien staat het veelzijdige mediabedrijf dicht bij de boer. Ze weten dus exact wat er leeft in de sector. Daarom zijn we erg blij dat ze samenwerkingspartner zijn geworden voor Dutch Poultry Expo en Dutch Pork Expo. Op die manier kunnen ze promotioneel en inhoudelijk met content een waardevolle toevoeging leveren aan het nieuwe concept voor deze agrarische beurzen die in 2019 hun debuut maken”, zegt Natascha Halbertsma namens het organiserende Easyfairs.

Ook Agrio is blij met de samenwerking en kijkt met enthousiasme uit naar de eerste editie van Dutch Poultry Expo en Dutch Pork Expo in 2019. “Het vernieuwde concept trekt ons enorm aan, waarbij de focus is komen te liggen op ondernemerschap, kennisoverdracht en beleving. Dat zijn ook onze speerpunten die eveneens op onze thema-avonden van Pig Business en Pluimveeweb centraal staan. We zijn continu bezig zijn met datgene wat leeft en speelt in de agrarische sector. Doordat wij dicht bij de boer staan, weten wij wat de hottopics zijn. Deze komen dan ook terug in beide openingscongressen, in het Agrio kennistheater op de beursvloer en in de exclusieve beursspecials”, zegt Mark Oude Luttikhuis namens het mediabedrijf Agrio.

De eerste editie van Dutch Poultry Expo is op 19 en 20 maart 2019 in Evenementenhal Hardenberg, gevolgd door de eerste editie van Dutch Pork Expo op 16 en 17 april 2019 in Evenementenhal Venray. Deze twee nationale vakevents richten zich op één deelsector uit de agrarische wereld. Beursorganisator Easyfairs Nederland wil beide beurzen laten uitgroeien tot de belangrijkste vakevents voor de sector in Noordwest-Europa.

Voor nadere informatie kunnen belangstellenden contact opnemen met Natascha Halbertsma van het agrarisch team van Easyfairs. Tel.: +31 (0)523 – 289 821 of 06 – 295 61 988. Voor meer informatie over Dutch Pork Expo en Dutch Poultry Expo: www.dutchporkexpo.nl en www.dutchpoultryexpo.nl.